Witam!!
Jestem laikiem w sprawie telefonu. Potrzebuje wiec Waszej porady. Mam do wyboru 2 telefony. C7 (50zl) N8 (600zl). Zastanawiam sie czy sa miedzy nimi az takie roznice za ktore warto placic lub tez nie 600zl. Zalezy mi aby telefon byl niezawodny, z dobrym aparatem (nie zawsze wiecej Mpix to lepsze zdjecia) jak najbardziej funkcjonalny i nie koniecznie bedzie sluzyl do serfowania w internecie. Bardzo prosze o jakies wskazowki. Z gory dziekuje i pozdrawiam
C7 vs N8
Started by DODI1982, 21 lip 2011 19:27
1 reply to this topic
Napisano 21 lipiec 2011 - 19:27
Napisano 29 lipiec 2011 - 14:11
Napiszę tak tylko w skrócie . Telefon doskonały w swojej klasie, i nie polecam Ci absolutnie noki c7 ,jak na razie nie miałem lepszego, poprzedni to Nokia N 82 nawiasem mówiąc to już mój 34 telefon więc trochę już świata widziałem. A moja uwaga skupia się głównie na aparacie w tym telefonie, ponieważ jestem z zamiłowania fotografem, oczywiście tylko amatorsko.
Zdjęcia to po prostu poezja, lampa spełnia swoją rolę w bardzo dużej mierze, chociaż jest nieco słabsza niż w modelu N 82, ale cóż gabaryty robią swoje i nie można mieć wszystkiego.Doskonała ostrość obiektów znajdujących się nawet daleko w tle. Bateria standardowo trzyma 3 dni przy pisaniu smsów i dzwonieniu a jestem aktywnym użytkownikiem.
Jeden z najlepszych telefonów do robienia zdjęć a w mojej osobistej opini najlepszy, ponieważ te które dorównują jakością Noki N8 nie posiadają ksenonu a to jednak duży minus.
Nie tak szybko Nokia wypuści na rynek tak doskonały aparat jak ten. Bynajmiej na razie nic nie wiem na ten temat.
Także bierz N 8 bez zastanowienia. Pozdrawiam fanów Noki.
Zdjęcia to po prostu poezja, lampa spełnia swoją rolę w bardzo dużej mierze, chociaż jest nieco słabsza niż w modelu N 82, ale cóż gabaryty robią swoje i nie można mieć wszystkiego.Doskonała ostrość obiektów znajdujących się nawet daleko w tle. Bateria standardowo trzyma 3 dni przy pisaniu smsów i dzwonieniu a jestem aktywnym użytkownikiem.